Novým mluvčím státní agentury CzechTrade bude Josef Němeček

13. 4. 2004 13:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým mluvčím státní agentury na podporu obchodu CzechTrade bude od května Josef Němeček (26 let), který pracuje v tiskovém oddělení agentury, uvedl současný mluvčí Jan Herget.
Herget kombinuje práci se studiem Vysoké školy ekonomické a nyní se chce soustředit na vzdělávání, neboť získal zahraniční stipendium. Herget nastoupil do CzechTrade v září 2002 a mluvčím se stal loni v červnu. Do CzechTrade přišel z vídeňské pobočky německé firmy Phoenix. V minulosti pracoval třeba pro společnost Tesco Stores ČR. Němeček byl předtím redaktorem Hospodářských novin.
CzechTrade je proexportní agentura ministerstva průmyslu a obchodu. Vznikla 1. května 1997. Jejím úkolem je podporovat české exportéry a zároveň hledat zahraničním firmám spolehlivé obchodní partnery.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.