Nový Čas čte každý pátý Slovák

6. 4. 2004 08:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejčtenějším slovenským deníkem zůstává Nový Čas s 21-procentní čteností. Za ním skončily deníky Pravda a Sme-Práca.
Vyplývá to z pravidelného výzkumu mediálního chování obyvatel, který uskutečnil Odbor mediálního výzkumu Slovenského rozhlasu ve spolupráci s Ústavem politických věd SAV od 9. do 15. března na vzorku 3368 respondentů. Účastníci průzkumu ve věku nad 18 let odpovídali na otázku: Který z deníků jste včera četli?
Druhé místo v žebříčku patří deníku Pravda, který četlo 13,7 % dotázaných. Třetí skončil list Sme-Práca s čteností 11,2 %. Čtvrtá pozice patří deníku Šport, který četlo 5,6 % účastníků průzkumu. První pětici uzavírá regionální deník Korzár, který je aktuálním zdrojem informací pro 4,8 % oslovených. Deník Új Szó, který vychází v maďarském jazyce, četlo 4,3 % respondentů.

-tasr-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.