Nová cena pro novináře „Psaní pro střední Evropu“

20. 4. 2004 13:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na podporu evropské integrace se rozhodla Bank Austria Creditanstalt (BA-CA) udělit novinářskou cenu „Psaní pro střední Evropu“, která byla vyhlášena ve spolupráci s Rakouskou tiskovou agenturou (Austria Press Agency – APA) poprvé v roce 2004. Novináři ze všech zemí středoevropského regionu jsou vyzváni, aby nejpozději do 31. července 2004 překládali své již publikované tištěné nebo internetové příspěvky. Cena je dotována částkou 5 000 eur.
Držitel ocenění bude vyhlášen ve Vídni v listopadu. Příspěvky musejí být předloženy v původním jazyce spolu s překladem do němčiny nebo angličtiny. K příspěvku musí být přiložen životopis novináře a údaj, ve kterém mediu byl příspěvek publikován.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.