Nick Bunker novým generálním ředitelem Kraft Foods pro ČR a SR

15. 4. 2004 12:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým generálním ředitelem společnosti Kraft Foods pro Českou a Slovenskou republiku se stal Nick Bunker (40) z Velké Británie. Pražskou centrálu firmy, která zajišťuje obchodní činnost v Čechách a na Slovensku, vede od dubna letošního roku. Ve funkci nahradil Belgičana Didiera Laffineura.
Bunker přišel do Česka po tříletém působení v Dubaji, kde v obdobné pozici řídil obchodní aktivity Kraft Foods v zemích Perského zálivu. Předtím pracoval rovněž v Dubaji jako ředitel jednoho z největších distributorů potravin a rychloobrátkového zboží Spinneys.
Mezinárodně působící společnost Kraft Foods je na českém trhu zastoupena značkami cukrovinek, jako jsou čokolády Milka a Figaro, dále kávami Jacobs a Dadák a nápoji Tang. Firmu na území Česka a Slovenska tvoří společné obchodní a marketingové vedení v Praze a dva výrobní závody – pražírna a balírna kávy ve Valašském Meziříčí a čokoládovna v Bratislavě.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.