Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Německý vydavatel Springer vstoupil na ruský trh

Redakce MAM22. 4. 2004

Německý vydavatelský gigant Axel Springer začal prodávat ruskou verzi časopisu Forbes. Firma, která působí rovněž v České republice, tak podle agentury Reuters vstoupila na rozsáhlý, ale potenciálně riskantní trh.
Měsíčník, jehož první vydání má náklad 40 000 výtisků, je zaměřen na rozšiřující se podnikatelskou elitu v Rusku. Nový list počítá s tím, že dynamická ruská ekonomika bude podporovat růst inzerce a zajistí mu dosažení ziskovosti během příštích tří let.
Springer vstoupil na ruský trh, kde získaly velkou popularitu ženské časopisy jako Cosmopolitan, poměrně pozdě. Ředitel mezinárodních aktivit společnosti Andreas Wiele však uvedl, že menší trh s podnikatelskými časopisy v Rusku rychle poroste a dohoní trh s časopisy, jež se zabývají životním stylem.
První ruské číslo časopisu Forbes má 130 stránek a součástí jeho balení jsou reklamy na luxusní automobily, oděvy a módní doplňky. Měsíčník se na trhu objevuje ve složité době pro nezávislá média v Rusku. Televize je totiž pod státní kontrolou a noviny jsou tlačeny k tomu, aby kladně informovaly o prezidentovi Vladimiru Putinovi, jenž byl minulý měsíc znovu zvolen do funkce.
Šéfredaktor Paul Chlebnikov, který je autorem kontroverzní knihy Kremelský kmotr o korupci a intrikách za bývalého prezidenta Borise Jelcina, však prohlásil, že časopis Forbes se nezávislosti nehodlá lehce vzdát.
Springer se v Rusku snaží zopakovat úspěch na jiných východoevropských trzích. Společnost je již ve vydávání časopisů jedničkou v Maďarsku a dvojkou v Polsku, píše agentura Reuters. V České republice vydává firma časopisy Playboy, Svět motorů, Auto Profi, Auto Tip, Auto Exclusive, F1 Racing, Hokej, Popcorn a Top Magazín pro dívky.

×

Americká televize odvysílala snímky princezny Diany při havárii

Starší článek

Kabelová televize kvůli vyšší DPH podraží

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více