Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejvíce pozornosti budou vstupu do EU věnovat veřejnoprávní média

Redakce MAM27. 4. 2004

Zatímco Česká televize a Český rozhlas plánují na pátek a sobotu řadu pořadů věnovaných vstupu do Evropské unie, komerční televize a rádia své programové schéma příliš měnit nebudou. České deníky sice zvláštní čísla nechystají, ale jejich pravidelná vydání budou obohacena řadou tematických příloh. Česko se spolu s dalšími devíti zeměmi stane členem unie v sobotu 1. května.
Česká televize připravuje sérii pořadů o vstupu Česka do EU. Na nové internetové stránce www.czech-tv.cz/specialy/eu/eu.php nabízí i řadu dalších informací k evropské tematice. Televize Prima se hodlá evropské tematice věnovat v rámci svých pravidelných pořadů. Evropská unie bude také hlavním tématem diskusního pořadu Nedělní partie, které se 2. května zúčastní premiér Vladimír Špidla (ČSSD) a předseda ODS Mirek Topolánek, informovala mluvčí televize Jana Malíková.
Hlavním bodem pátečního programu Českého rozhlasu – Radiožurnál bude Evropský večer. Přímé vstupy ze slavnostních koncertů v Praze budou doplňovat živé reportáže z oslav z různých českých a evropských měst, řekl šéfredaktor Radiožurnálu Petr Honzejk. Podobné schéma vysílání připravuje i Český rozhlas 2 Praha. Zvláštní prostor se rozhodla věnovat rozšíření unie i česká redakce BBC. Do svého sobotního programu zařadila šestihodinovou sérii rozhovorů, analýz a reportáží nazvanou Speciál o Evropské unii.
Rádio Impuls bude vstupu do Evropské unie věnovat v pátek a v sobotu svoji pravidelnou rubriku Téma dne. Také Frekvence 1 bude vstup do unie pokrývat převážně v rámci svých běžných zpravodajských programů. Zvláštní pořad by ale měl připomenout změny, které občanům vstup EU přinese, řekla programová ředitelka stanice Barbora Tachecí.
Hospodářské noviny zahájily seriál Podnikání v EU věnovaný praktickým radám a informacím pro české podnikatele. Bude vycházet každý všední den, řekl šéfredaktor Roman Gallo.
Deník Mladá fronta Dnes připravuje ve dnech 29. a 30. dubna a 3. května zvláštní podobu vydání přizpůsobenou vstupu Česka do EU, uvedl zástupce šéfredaktora Petr Šimůnek. Ve čtvrtek se čtenáři mohou těšit na rozsáhlou přílohu věnovanou Evropské unii, ve kterém naleznou například mapy, články nebo informace o členských zemích. V Lidových novinách se počínaje dneškem objeví každý den zvláštní příloha ke vstupu do Evropské unie s praktickými informacemi pro občany týkající se například finančních a správních změn po vstupu republiky do EU, řekl ČTK šéfredaktor Veselin Vačkov. V pátek bude příloha rozšířena o názory a analýzy, magazín listu bude navíc věnován největším osobnostem české historie s evropským přesahem.

×

První finálový koncert SuperStar viděly téměř tři miliony lidí

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 15. dubna 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Togethxr

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více