Nakupování v barvách EU

26. 4. 2004 12:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Lenka Soal: Můj sen? Naprosto „POSfree“ s maximálním dopadem

Udržitelnost mi musí dávat smysl a mít hmatatelný dopad, říká Lenka Soal, která se stará o shopper marketing značky Purina.

Reklama
SDG

Obchody Tesco přichystaly nabídku zboží za zvýhodněné ceny v modré a žluté barvě, aby upozornily na blížící se rozšíření Evropské unie. Hlavní prodejní uličky všech obchodů Tesco v Česku zdobí výrobky v modré a žluté barvě, symbolizující barvy EU. Jsou zákazníkům nabízeny za zvýhodněné ceny a doprovází je plakáty se symbolem EU a nápisem „Evropský nákup za bezva ceny“. V nabídce v barvách EU lze nalézt potravinové i nepotravinové výrobky.

-bob-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.