Na pomoc dětem lidé slíbili deset milionů korun

13. 4. 2004 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Češi zatím věnovali nebo slíbili věnovat na sbírku Pomozte dětem deset milionů korun, což je o 1,5 milionu méně než loni. Akci na pomoc znevýhodněným dětem již šest let pořádá Česká televize ve spolupráci s Nadací rozvoje občanské společnosti.
Sbírka tradičně vrcholí na Velikonoční pondělí večerním galaprogramem. Show moderovali Marcela Augustová spolu s Tomášem Hanákem, který se každoročně sázel, že loňský rekord nebude překonán. Letos poprvé svou sázku vyhrál.
Lidé mohou přispívat nejen na konto Pomozte dětem 666999666/0300, ale mohou také ještě do konce dubna na číslo 87777 prostřednictvím mobilu posílat dárcovské zprávy: DMS KURE. Za každou zaplatí 30 korun plus DPH a ve prospěch dětí z této částky půjde 27 korun.
Šestý ročník charitativní sbírky skončí 15. května. Výtěžek bude rozdělen ve výběrovém řízení mezi projekty neziskových organizací.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení