Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Místo nahoře získalo České televizi diváky

Redakce MAM16. 4. 2004

Již šestý týden po sobě se televizi Prima daří hájit druhé místo na televizním trhu, přestože první kanál České televize zaznamenal zvětšení podílu. Sledovanost Primy se držela na stabilních 22 procentech, podíl ČT1 se zvýšil o 0,7 procenta na 21,7 procenta dospělých diváků. Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací.
Nepatrně vzrostl také podíl druhého programu České televize, který dosáhl 7,8 procenta (nárůst o 0,2 procenta). Největší ztrátu zaznamenala televize Nova, jejíž sledovanost poklesla o 1,4 bodu na 42,7 procent.
V TOP 20 nejsledovanějších pořadů se na prvním místě umístily Televizní noviny (Nova) s 34,4procentní sledovaností, Česko hledá SuperStar skončilo s 29,2 procenta na šesté pozici. První část seriálu Místo nahoře se okamžitě vyšvihla do čela nejsledovanějších pořadů České televize, když si ji zapnulo 21,9 procenta diváků. Prvenství na Primě si udržel seriál o majoru Zemanovi se sledovaností 17,7 procenta.

Hospodářské noviny, 16. 4. 2004, Autor: (abo)

×

Redaktorka HN je navržena na ocenění za boj proti korupci

Starší článek

Portály Google i Yahoo! přicházejí na výhody regionální inzerce

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více