Místo nahoře získalo České televizi diváky

16. 4. 2004 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Již šestý týden po sobě se televizi Prima daří hájit druhé místo na televizním trhu, přestože první kanál České televize zaznamenal zvětšení podílu. Sledovanost Primy se držela na stabilních 22 procentech, podíl ČT1 se zvýšil o 0,7 procenta na 21,7 procenta dospělých diváků. Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací.
Nepatrně vzrostl také podíl druhého programu České televize, který dosáhl 7,8 procenta (nárůst o 0,2 procenta). Největší ztrátu zaznamenala televize Nova, jejíž sledovanost poklesla o 1,4 bodu na 42,7 procent.
V TOP 20 nejsledovanějších pořadů se na prvním místě umístily Televizní noviny (Nova) s 34,4procentní sledovaností, Česko hledá SuperStar skončilo s 29,2 procenta na šesté pozici. První část seriálu Místo nahoře se okamžitě vyšvihla do čela nejsledovanějších pořadů České televize, když si ji zapnulo 21,9 procenta diváků. Prvenství na Primě si udržel seriál o majoru Zemanovi se sledovaností 17,7 procenta.

Hospodářské noviny, 16. 4. 2004, Autor: (abo)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.