Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

MF DNES je dražší, cena pro předplatitele se nemění

Redakce MAM1. 4. 2004

Vydavatelství Mafra od 1. dubna zdražuje deník Mladá fronta DNES. Ve všední a sobotní dny se cena na novinových stáncích zvýší o 50 haléřů na 9,50 koruny. Čtvrteční vydání s magazínem DNES bude u prodejců k dostání za 13,50 Kč. Pro předplatitele se cena nemění a je o korunu nižší než v přímém prodeji, oznámilo vydavatelství na stránkách čtvrteční Mladé fronty DNES.
Naposledy se cena MF DNES zvýšila v únoru 2002, kdy kvůli rostoucím cenám vstupů zdražily i ostatní deníky. Cena MF DNES ve všední dny tehdy vzrostla o korunu. Čtvrteční vydání s magazínem podražilo o 50 haléřů.
Podle průzkumu Media Projekt z prosince loňského roku je Mladá fronta DNES druhým nejčtenějším deníkem v České republice. Denně jej čte zhruba 1,150 milionu Čechů. Nejčtenějším periodikem je Blesk, který loni v prosinci četlo v průměru asi 1,371 milionu lidí.

×

Bezplatný list U-Express vyšel ve Vídni naposledy

Starší článek

Severokorejské dělnice ve Skutči napadly štáb ČT

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Beneš&Michl

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více