Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mediální rada zahájila správní řízení s ČT, ČRo a Novou

Redakce MAM22. 4. 2004

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zahájila několik správních řízení s Českou televizí (ČT), Českým rozhlasem (ČRo) a televizí Nova. Nejčastějším důvodem je podezření z odvysílání skryté reklamy, informoval místopředseda mediální rady Jiří Šenkýř.
Skrytá reklama se podle rady zřejmě objevila v pořadech ČT TýTý z 21. února a Světová premiéra, který 28. února uvedla televize Nova. Tytéž výhrady přetrvávají také vůči pořadu ČT Hodina pravdy z 22. února loňského roku. Vysílací rada proto televizi udělila upozornění.
V případě ČRo se kritika týkala satirického pořadu Dobrý názor, přátelé vysílaného 29. února. Členové rady měli podle Šenkýře podezření, že relace není vyvážená a objektivní. Tytéž výhrady měli také ke zpravodajství Novy z 25. prosince 2003 natočeného při příležitosti tříletého výročí stávky zaměstnanců ČT.
S veřejnoprávní televizí zahájila rada správní řízení také kvůli překročení povolené délky reklamy, kterého se ČT údajně dopustila 2. února mezi 21:00 a 22:00. “Povolených šest minut překročila o 29 sekund,” uvedl místopředseda.

×

Film Český sen po roce navazuje na hypermarketovou fikci

Starší článek

STEM/MARK: Pětina Čechů je ochotná kvůli poplatkům změnit banku

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více