Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mediální gigant Viacom zvýšil čtvrtletní zisk

Redakce MAM22. 4. 2004

Americký mediální gigant Viacom zvýšil v letošním prvním čtvrtletí čistý zisk o 60 procent na 711 milionů dolarů ze 443 milionů ve stejném loňském období. Oznámila to firma s tím, že nárůst zisku byl podpořen příjmy z reklamy na kabelových sítích MTV a Nickelodeon a silným zájmem o televizní show CSI.
Bez zahrnutí daňových výhod činil zisk 33 centů na akcii, takže překonal očekávání analytiků, kteří jej podle průzkumu společnosti Reuters Research odhadovali na pouhých 30 centů na akcii. Tržby stouply o 12 procent na 6,77 miliardy dolarů z 6,1 miliardy před rokem.
Třetí největší mediální konglomerát ve Spojených státech, do jehož impéria patří televizní síť CBS a filmové studio Paramount Pictures, získává téměř polovinu tržeb a více než dvě třetiny zisků z reklamy. Proto je považován za jednu z vůdčích firem reklamního průmyslu.
Analytici se domnívají, že trh s reklamou by letos mohl zažít skvělý rok, a to mimo jiné díky olympijským hrám, mistrovství Evropy ve fotbale a vysokým politickým reklamním výdajům před prezidentskými volbami ve Spojených státech.
Společnost Viacom potvrdila, že v celém letošní roce očekává nárůst tržeb o pět až sedm procent a zvýšení provozního zisku o 12 až 14 procent, napsala agentura Reuters.

×

Kabelová televize kvůli vyšší DPH podraží

Starší článek

EP schválil rezoluci o svobodě tisku

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více