Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

McDonald’s zahájil kampaň proti obezitě

Redakce MAM16. 4. 2004

Největší světový řetězec restaurací rychlého občerstvení McDonald’s Corp. zahájil kampaň proti obezitě, jejímž cílem je propagovat důležitost cvičení a vyváženého životního stylu. Firma tak reaguje na vlnu kritiky, že její Big Mac a velké porce hranolků podporují obezitu.
McDonald’s hodlá hrát aktivní roli v boji s obezitou, která je velkým problémem nejen v USA. Nadváhou trpí až dvě třetiny Američanů.
Firma současně ve všech svých restauracích v USA, kterých je 13 500, zahájí příští měsíc prodej zdravějšího jídla pro dospělé. Jeho součástí je i nové menu pro dospělé nazvané “Go Active!”, které bude obsahovat salát a vodu v lahvi.
V červnu doplní nabídku McDonald’s také zdravější výběr dětských Happy Meal menu v USA. V menu bude možné nahradit hranolky a nealkoholický nápoj plátky jablka a ovocným džusem.
V rámci nové kampaně bude McDonald’s distribuovat informační brožury, které budou informovat zákazníky, jak mají pozměnit své objednávky, aby jejich jídlo mělo méně tuku, kalorií a uhlovodanů. Na balíčcích Happy Mela budou nově oznámeny veškeré výživové hodnoty objednaného menu.
McDonald’ chce bojovat s obezitou také změnou typu oleje, který používá pro smažení hranolek. Dále by rád snížil tuk ve svých burgrech a používal nízkotučný sýr, napsaly agentury Reuters a AP.

×

Stavební veletrhy v Brně zaplní všechny pavilony Výstaviště

Starší článek

Průzkum: Internet Explorer má 93 % trhu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více