McDonald’s zahájil kampaň proti obezitě
Největší světový řetězec restaurací rychlého občerstvení McDonald’s Corp. zahájil kampaň proti obezitě, jejímž cílem je propagovat důležitost cvičení a vyváženého životního stylu. Firma tak reaguje na vlnu kritiky, že její Big Mac a velké porce hranolků podporují obezitu.
McDonald’s hodlá hrát aktivní roli v boji s obezitou, která je velkým problémem nejen v USA. Nadváhou trpí až dvě třetiny Američanů.
Firma současně ve všech svých restauracích v USA, kterých je 13 500, zahájí příští měsíc prodej zdravějšího jídla pro dospělé. Jeho součástí je i nové menu pro dospělé nazvané “Go Active!”, které bude obsahovat salát a vodu v lahvi.
V červnu doplní nabídku McDonald’s také zdravější výběr dětských Happy Meal menu v USA. V menu bude možné nahradit hranolky a nealkoholický nápoj plátky jablka a ovocným džusem.
V rámci nové kampaně bude McDonald’s distribuovat informační brožury, které budou informovat zákazníky, jak mají pozměnit své objednávky, aby jejich jídlo mělo méně tuku, kalorií a uhlovodanů. Na balíčcích Happy Mela budou nově oznámeny veškeré výživové hodnoty objednaného menu.
McDonald’ chce bojovat s obezitou také změnou typu oleje, který používá pro smažení hranolek. Dále by rád snížil tuk ve svých burgrech a používal nízkotučný sýr, napsaly agentury Reuters a AP.