McDonald’s vsadil na platební karty

13. 4. 2004 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK13: McDonald’s vsadil na platební karty
Už na konci letošního roku budou moci návštěvníci sítě restaurací rychlého občerstvení McDonald’s ve Spojených státech platit kreditními kartami ve většině jejích provozoven. Severoamerické vedení firmy se dohodlo s největšími poskytovateli bezhotovostního styku na nových obchodních podmínkách. Ty umožní počet poboček, kde bude možné za jídlo platit kartou, více než zdvojnásobit. Zatímco v minulosti nebyla platba kartou ve fast foodu pro svou zdlouhavost představitelná, provozovatelé systému platebních karet slibují, že placení kartou bude rychlejší než platba v hotovosti. Navíc obliba jejího používání bude díky bonusovým programům stoupat, pro firmy se zase karta stane novým marketingovým nástrojem a reklamním nosičem.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení