Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

“Major Zeman” zaujal

Redakce MAM7. 4. 2004

V 14. týdnu 2004 (od 29.3. do 4.4. 2004) dosáhla Prima TV průměrného celodenního podílu na trhu 22,04% (D 15+). Průměrná hodnota podílu na trhu v prime time činila v tomto období 21,28% (D 15+). V průměrném celodenním podílu na trhu byla Prima TV v uplynulém týdnu druhou nejúspěšnější televizní stanicí na českém trhu (již pátý týden v řadě). Nejúspěšnějším dnem z hlediska podílu na trhu byl pátek 2.4., kdy Prima TV dosáhla 23,40% (D 15+).
Nejúspěšnějším pořadem se stal 12.díl českého seriálu Třicet případů majora Zemana. Ve středu 31. března ho sledovalo 1,423 milionu diváků starších 15 let (TVR 16,8%, share 34,95% D 15+).
Druhým nejsledovanějším pořadem se stal 3.díl nového původního seriálu Prima TV Rodinná pouta. V úterý 30. března ho sledovalo 1,325 milionu diváků starších 15 let (TVR 15,6%, share 31,13% D 15+).
Dobře si vedl první díl z nové řady seriálu Komisař Rex. V neděli 4.4. večer ho sledovalo 1,224 milionu diváků starších 15 let (TVR 14,4%m share 28,54% D 15+). Zábavný pořad Nikdo není dokonalý, který byl vysílán po seriálu Komisař Rex, sledovalo 1,183 milionu diváků starších 15 let (TVR 14%, share 27,30% D 15+).
V neděli 4.4. odpoledne vysílala Prima TV další ze seriálu Velkých cen Formule 1, tentokrát VC Bahrajnu, která se jela na zbrusu nové trati. Závod sledovalo 712 tisíc diváků starších 15 let (TVR 8,4%, share 35,84% D 15+). Velkou cenu Bahrajnu sledovalo 50,53% můžu starších 15 let, kteří byli v době vysílání závodu u televizních obrazovek.

-zem-

×

Sdružení pro značkové výrobky povede Kadlec

Starší článek

Murdoch opustí Austrálii a firmu News přestěhuje do New Yorku

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více