Louskáčka 2003 ovládá Tanagra a LBA

13. 4. 2004 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Třicet sedm ocenění za nejkreativnější reklamu se rozdalo na slavnostním vyhlášení Louskáčku 2003 ve Velkém sále pražské Lucerny. Vítězem letošního ročníku soutěže o nejlepší domácí reklamu se stala agentura Leo Burnett. Získala stejně jako loni 11 cen, z toho tři zlaté Louskáčky. Na druhé příčce se co do počtu cen umístily hned čtyři agentury: Euro RSCG New Europe (1 stříbrný a 2 bronzové Louskáčky), Young & Rubicam, McCann-Erickson (získaly bronzovou cenu za reklamu pro jazykovou školu Caledonian School) a Ad Wood. Na třetím místě figurují agentury DDB (2 stříbrné Louskáčky), Cayenne Ledoborec a Kaspen. Největší úspěch zaznamenala kampaň na Korunní, za jejíž sérii 21 prací získala agentura Tanagra zvláštní cenu poroty.
Na zlatý Louskáček, a to rovnou třikrát, dosáhla pouze agentura Leo Burnett, která rovněž dostala Grand Prix za televizní spoty Pohřeb, Tuning party a Tuning pro ÚAMK. Spot Pohřeb a série Korunní od Tanagry se rovněž zúčastní klání o nejlepší reklamu na mezinárodním festivalu Cannes Lions 2004.
Cena pro Klienta roku byla udělena společnosti Alphaduct. Střihač Filip Malásek byl oceněn Zlatým ohníčkem za přínos kreativitě v české reklamě. Trofeje pochází stejně jako loni z dílny návrhářského studia Olgoj Chorchoj. Celkem porota rozdala 36 Louskáčků. V Louskáčku 2003 soutěžilo 492 prací od 44 přihlašovatelů. Více se dočtete na straně 19.
cenná trofej. Letošní ocenění Louskáček pochází opět z návrhářského studia Olgoj Chorchoj.

-Naďa Ghaniová-

Výsledková listina
název práce zadavatel agentura ocenění

Kategorie A1 – Print & Poster – Food / Drink
Hledám práci Bernard Euro RSCG New Europe bronz

Kategorie A2 – Print & Poster – Financial / Retail / Transport Services
Kanzelsberger (série – 3 práce) Kanzelsberger Young & Rubicam bronz
Video Gormate (série – 6 prací) Video Gormate Cayenne Ledoborec stříbro

Kategorie A3 – Print & Poster – Communication Services
Home street home Nový Prostor Euro RSCG New Europe bronz

Kategorie A4 – Print & Poster – The Home
Orion – VW Marca CZ Young & Rubicam bronz
Orion – deska Marca CZ Young & Rubicam bronz

Kategorie A6 – Print & Poster – Automotive
100 years of Harley Davidson (série – 4 práce) Harley Davidson Leo Burnett Advertising stříbro

Kategorie A8 – Print & Poster – Public Interest
Mapa Greenpeace Wunderman bronz
ÚAMK Leo Burnett Advertising zlato
Muzeum komunismu (série – 4 práce) Muzeum komunismu Leo Burnett Advertising stříbro
Díky (série – 3 práce) Amnesty International Leo Burnett Advertising bronz

Kategorie B1 – TV & Cinema – Food / Drink
Korunní (série – 21 prací) Alphaduct Tanagra bronz
Divočák Kofola Kaspen bronz

Kategorie B2 – TV & Cinema – Financial / Retail / Transport Services
Kooperativa (série – 5 prací) Kooperativa Leo Burnett Advertising stříbro

Kategorie B3 – TV & Cinema – Communication Services
Kůzlátka Český Mobil Ad Wood stříbro
Pouť Český Mobil Ad Wood bronz
Zubař Český Mobil Ad Wood bronz
Dejte vašemu rádiu ještě jednu šanci (série – 2 práce) Expresradio Leo Burnett Advertising bronz
Eurotel – sponzoring MS v hokeji (série – 2 práce) Eurotel Leo Burnett Advertising bronz

Kategorie B6 – TV & Cinema – Automotive
Škoda Octavia hard test Škoda Auto Cayenne Ledoborec bronz

Kategorie B7 – TV & Cinema – Miscellaneous
Sportka – Větší než obvykle (série – 4 práce) Sazka Sazka bronz
Super8 – Záchod McCann-Erickson Prague McCann-Erickson Prague stříbro
Super8 – Hovno McCann-Erickson Prague McCann-Erickson Prague stříbro

Kategorie B8 – TV & Cinema – Public Interest
Pohřeb ÚAMK Leo Burnett Advertising zlato
Zvířata jsou zpátky ve městě (série – 2 práce) ZOO Praha Leo Burnett Advertising bronz

Kategorie C3 – Radio – Communication Services
Centrum firem (série – 2 práce) Centrum.cz Dílna Revolta Richard bronz

Kategorie C5 – Radio – Health / Beauty / Fashion
Radio 30 – Viktor Čistič Styx Mašina bronz

Kategorie C6 – Radio – Automotive
Kde jsi? Import Volkswagen Group DDB Praha stříbro
V tu ránu jsi v Touranu Import Volkswagen Group DDB Praha stříbro

Kategorie C7 – Radio – Miscellaneous
Caledonian (série – 3 práce) Caledonian School McCann-Erickson Prague bronz

Kategorie D1 – Techniques – Interactive / Internet
Dobrodružství s MMS Český Mobil Symblaze Praha bronz

Kategorie D2 – Techniques – New Media
One Egg Muži proti rakovině varlat Kaspen bronz
Seznamka seznamka.cz Euro RSCG New Europe stříbro

Kategorie D3 – Techniques – Direct Marketing
Tuning party ÚAMK Leo Burnett Advertising zlato

Kategorie D4 – Techniques – Publications
Výroční zpráva Agropol Group 2002 Agropol Group Ogilvy CID bronz

Kategorie D8 – Techniques – Copywriting
Zlomte vaz! (TVC 30 sec) Autoklub ČR Saatchi & Saatchi bronz
Díky (série – 3 práce) Amnesty International Leo Burnett Advertising bronz
Zdroj: ADC, kategorie, ve kterých nebodovala žádná práce, jsou ze seznamu vynechány

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.