Lidé se neorientují

13. 4. 2004 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Lidé se neorientují
Celkový počet bankovních kreditních karet v ČR dosáhl ke konci roku 2003 počtu 203 tisíc. Z průzkumu provedeného HVB Bank, jíž patří 17% tržní podíl, vyšlo najevo, že zákazníci se zatím nedokáží dost dobře orientovat v současné nabídce kreditních karet a jejich znalost kreditní karty jakožto platebního nástroje je nízká. Na druhou stranu spotřebitelé rádi využívají věrnostních programů a doplňkových služeb ke kartám, které jsou typické pro kreditní co-brandové karty.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení