Kvasnička do představenstva ARBOmedia AG

13. 4. 2004 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Kvasnička do představenstva ARBOmedia AG
Dozorčí rada panevropského mediálního zastupitelství ARBOmedia AG jmenovala Bronislava Kvasničku a Georga Battistiniho členy představenstva společnosti. Oba nově jmenovaní členové pracují na vedoucích pozicích v mnichovské centrále společnosti od roku 2001. V novém složení představenstva zůstane Bronislav Kvasnička zodpovědný za obchod, marketing a rozvoj technologií a Georg Battistini za finance společnosti. Georg Bogner, předseda představenstva, bude zodpovědný za stanovování obchodních cílů a strategických plánů ARBOmedia AG.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.