Kraft Foods konsoliduje mediální rozpočet

5. 4. 2004 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Kraft Foods přehodnocuje svůj rozpočet na nákup médií ve třech částech Evropy s cílem zkonsolidovat většinu mediálního nákupu s agenturami MindShare ze sítě WPP a Starcom MediaVestPublicisu. Otevření tendru se tak týká Velké Británie, kde se o rozpočet stará ZenithOptimedia, Španělska a Portugalska, ve kterých média zajišťuje Carat, a Skandinávie, kde Kraft Foods spolupracuje s OMD. Účastníky tendru přitom budou pouze Starcom MediaVest a MindShare.
Většina mediálního rozpočtu této společnosti je v současnosti v rukou MindSharu nebo Starcomu. Americký rozpočet v hodnotě 800 mil. dolarů získal Starcom před třemi lety. O Kraft Foods se Starcom stará rovněž v Kanadě, ve většině zemí latinské Ameriky s výjimkou Brazílie. MindShare pracuje pro Kraft Foods v některých evropských zemích včetně Rakouska, Německa, Itálie a Švýcarska a ve většině zemí Asie.
V České republice patří Kraft Foods do portfolia mediální agentury Starcom MediaVest.


09_ze zahr. tisku_media.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.