Společnost Kraft Foods přehodnocuje svůj rozpočet na nákup médií ve třech částech Evropy s cílem zkonsolidovat většinu mediálního nákupu s agenturami MindShare ze sítě WPP a Starcom MediaVest z Publicisu. Otevření tendru se tak týká Velké Británie, kde se o rozpočet stará ZenithOptimedia, Španělska a Portugalska, ve kterých média zajišťuje Carat, a Skandinávie, kde Kraft Foods spolupracuje s OMD. Účastníky tendru přitom budou pouze Starcom MediaVest a MindShare.
Většina mediálního rozpočtu této společnosti je v současnosti v rukou MindSharu nebo Starcomu. Americký rozpočet v hodnotě 800 mil. dolarů získal Starcom před třemi lety. O Kraft Foods se Starcom stará rovněž v Kanadě, ve většině zemí latinské Ameriky s výjimkou Brazílie. MindShare pracuje pro Kraft Foods v některých evropských zemích včetně Rakouska, Německa, Itálie a Švýcarska a ve většině zemí Asie.
V České republice patří Kraft Foods do portfolia mediální agentury Starcom MediaVest.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).