Každý druhý dospělý Čech má ve své peněžence platební kartu Visa

1. 4. 2004 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ke konci uplynulého roku bylo mezi tuzemskými držiteli v oběhu více než tři milióny platebních karet Visa a Visa Electron. Meziročně se jejich počet zvýšil o 24 procent.
Češi stále více vnímají karty jako praktický platební nástroj a častěji je využívají k bezhotovostním transakcím. Vloni se u obchodníků uskutečnilo téměř 28 miliónů transakcí a celková hodnota výdajů přesáhla 30 miliard korun. To znamená meziroční nárůst o 64, respektive 75 procent.
Celkové výdaje držitelů platebních karet Visa v roce 2003 dosáhly téměř 207 miliard korun, což je o 54 procent více než o rok dříve.
„Za pozornost stojí skutečnost, že jsou platební karty používány již ke všem typům nákupů,“ uvedl Miloslav Kozler, manažer pro Českou republiku asociace Visa International. „Podle posledních statistik používají Češi platební karty nejen při velkých nákupech, ale stále častěji také k platbám za běžné potřeby, pohonné hmoty nebo v restauracích,“ dodal.

Hospodářské noviny, 1. 4. 2004, autor: (šal)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.