Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Internet využívá každý druhý Pražan

Redakce MAM9. 4. 2004

Celkem 48 procent Pražanů, tedy téměř polovina, využívá internet. V porovnání s celorepublikovým údajem je rozšíření internetu v metropoli přibližně dvojnásobné. Používanost internetu přitom podle průzkumu agentury DEMA roste se vzděláním a klesá s věkem obyvatel Prahy.
V kategoriích mezi 18 až 44 lety tvoří uživatelé převažující podíl. U střední generace mezi 45 až 54 lety jde o každého druhého a u seniorů mezi 55 a 64 roky o každého čtvrtého.
Mezi lidmi s nižším vzděláním brouzdá po internet zhruba každý šestý, středoškoláci se na celosvětovou síť připojují v 61 procentech a mezi vlastníky vysokoškolského diplomu používá internet devět z deseti lidí.
Internet používají tři čtvrtiny podnikatelů. Mnohem častěji však jde o ty, kteří si podnikáním pouze přivydělávají (86 procent), než o ty, kteří mají podnikání jako hlavní zaměstnání (67 procent).
Používání internetu souvisí i s životní úrovní domácností. Surfuje 89 procent domácností s vysokou životní úrovní, ale jen pětina se spíše špatnou hladinou příjmů.
Podle statistiky iAudit se na internet připojuje kolem 2,8 milionu Čechů. Jiné průzkumy uvádí, že přístup na internet má mezi 17 a 24 procenty domácností.

×

Slovenský reklamní trh vloni vzrostl o 12 %

Starší článek

Nova zrušila poslední Sedmičku s Bobošíkovou

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více