Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ganal z BMW: Zájemců o luxusní auta bude v Česku víc než jinde

Redakce MAM27. 4. 2004

Odbyt vozů BMW poroste díky novým modelům, atraktivním cenám i rozšíření Evropské unie, tvrdí člen představenstva automobilky Michael Ganal.

hn: Která z přistupujících zemí je pro BMW nejperspektivnější?
Polsko má zhruba 45 miliónů lidí, velký potenciál. Ale perspektivní je i Česko s deseti milióny obyvatel.

hn: Vývoj trhu luxusních aut závisí na počtu bohatých lidí. Myslíte si, že počet milionářů v Česku tak výrazně poroste?
V posledních letech dělá Česko úspěšnou hospodářskou politiku, má výhodu ve své pozici v rámci Evropy a myslím si, že zdejší vývoj bude mnohem úspěšnější než jinde. Lidí, kteří si mohou dovolit koupit prémiové vozidlo, zde možná bude i více než jinde.

hn: S pojmem prémiový vůz je spojen dokonalý servis. Nenaruší tuto koncepci nová bloková výjimka prosazená Evropskou unií?
Bloková výjimka je jen rámcem pro obchodování, není to dogma. Vývoj automobilového byznysu určí zákazník a nikdo jiný. Bloková výjimka umožňuje oddělení prodeje a servisu. Naši zákazníci ale chtějí všechno z jedné ruky a v této koncepci budeme pokračovat.

hn: Zrušili jste kvůli blokové výjimce některá prodejní centra?
Dealerskou síť samozřejmě přizpůsobujeme, ne však blokové výjimce. Důvodem je širší společný evropský trh. Snižujeme počet drobných dealerů. Chceme mít pokryté všechny trhy, ale budeme spolupracovat jen se silnými, akceschopnými partnery.

hn: Evropa chce sjednotit ceny aut v různých zemích. Co na to BMW?
Ceny modelů, které na trhu jsou, máme stejné. Diference cen nových modelů nepřevýší deset procent. Jsme ale závislí na tom, co dělá konkurence i ekonomika, a tomu svou strategii přizpůsobíme.

Hospodářské noviny, 27. 4. 2004, Autor: Vladimír Kaláb

×

STEM/MARK: Většina mladých Čechů chce na dovolenou do zahraničí

Starší článek

Nakladatel vydal knihu Budinského povídek s nápisem “cenzurováno”

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více