Firma CCS s hrou o ceny a reklamní kampaní

21. 4. 2004 12:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

CCS Česká společnost pro platební karty připravila pro zájemce o firemní karty CCS Limit, CCS Tandem a CCS Business speciální jarní akci. Na internetových stránkách CCS mohou soutěžit v online automobilových závodech o ceny jako jsou PC sestavy, herní konzole nebo počítačové hry.
„Akci, která potrvá až do 30. června 2004, doprovází reklamní kampaň v tisku, rozhlase a na internetu,“ doplnil Petr Beneš, obchodní ředitel CCS.
Online automobilové závody naleznou zájemci na internetové adrese http://www.jizda.ccs.cz ve dvou variantách. První je Hra pro příznivce CCS, která je určena skutečně pro každého, a vyhrát lze herní konzole a hry pro ně. Druhou variantou je Hra pro nové zákazníky CCS, která nabízí hráčům více závodního vzrušení, a jezdci s nejlepšími časy mohou vyhrát kvalitní PC sestavy, herní konzole a počítačové hry.
„U obou variant závodů musí hráč v průběhu jízdy doplňovat pohonné hmoty u čerpací stanice a zábavnou formou si tak vyzkouší, že jízda i nákupy s kartami CCS jsou skutečně hračka,“ dodal Beneš.
Reklamní kampaň, která komunikuje výhody karet CCS i samotnou akci, probíhá prostřednictvím spotů na vybraných rozhlasových stanicích, internetových bannerů a tiskové inzerce v denících Bohemia a Moravia. Inzeráty jsou stejně jako ostatní prvky kampaně hravé – čtenáři mají možnost zahrát si tužkou na dráze závody. I v tomto případě je nezbytné zastavit u čerpací stanice a ověřit si, že skutečně platí slogan celé akce: „Jízda s CCS je hračka!“

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.