Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Evropská MTV se dohodla s malými vydavatelstvími na vysílání klipů

Redakce MAM6. 4. 2004

Spor hudební stanice MTV v Evropě s nezávislými gramofirmami o vysílání videoklipů jejich umělců je u konce. Obě strany v těchto dnech prodloužily platnost dohody, podle které se na obrazovkách stanice budou dále vysílat jejich klipy. “MTV byla a stále je domovem nezávislé hudby a umělců,” prohlásil prezident MTV Europe Brent Hansen.
Malým gramofirmám se původně nelíbilo, že by za autorská práva dostávaly pouze polovinu částky v porovnání s obřími společnostmi, jako jsou EMI, BMG, Universal nebo Sony Music.
Pro obě strany je to výhodný obchod. MTV musela vzít v potaz, že nezávislé labely v současné době drží 22 procent evropského hudebního trhu. Mezi interprety více než 160 firem jako Telstar, Epitaph nebo Ninja Tune patří taková úspěšná jména jako Prodigy, Basement Jaxx, The Strokes, Moloko nebo So Solid Crew.
Na druhou stranu je prodloužení kontraktu výhodné rovněž pro labely. MTV v Evropě vysílá pro 117 miliónů domácností. Podle výzkumu společnosti Vegas TRBI diváci MTV v roce 2003 koupili o 163 procent více singlů než posluchači, kteří nesledují tuto hudební stanici.

Hospodářské noviny, 6. 4. 2004, autor: (abo)

×

Filmoví kritici se často chovají jako PR agenti tvůrců

Starší článek

Hlavní Pulitzerovu cenu si letos odnesl The New York Times

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Beneš&Michl

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více