Eurotel spustil hokejový web

28. 4. 2004 10:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mobilní operátor Eurotel odstartoval internetovou prezentaci www.ceskyhokej.cz věnovanou účasti českých hokejistů na mistrovství světa 2004 v ČR. Kromě značného množství exkluzivních článků z turnaje nabídnou stránky možnost chatovat, posílat SMS českým hráčům, pohybovat se ve fotogalerii, sledovat přímé přenosy vybraných zápasů nebo soutěžit o zajímavé ceny. Informační servis zajistí server novinky.cz.
Autorem řešení je dodavatel e-business řešení, společnost Et netera.
-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.