Druhý díl seriálu ČT Místo nahoře viděla pětina diváků

14. 4. 2004 14:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Druhý díl seriálu České televize Místo nahoře v pondělí sledovalo 1 797 000 dospělých diváků, tedy 21,2 procenta diváků, kteří měli zapnutý televizor, informoval mluvčí ČT Martin Krafl. Úvodní díl třináctidílného rodinného seriálu režiséra Karla Smyczka, který nahradil v hlavním pondělním vysílacím čase na ČT 1 Černé barony, sledovalo minulý týden 1 862 000 dospělých. Diváci si na televizi vyžádali ještě reprízu pořadu, v neděli ji sledovalo 279 000 diváků. Veřejnoprávní televize svůj nový seriál podle Krafla považuje za velmi úspěšný. Nový seriál Rodinná pouta vysílá také televize Prima. Sedmý díl Rodinných pout, který Prima odvysílala v úterý, sledovalo 1 267 000 dospělých diváků. Úvodní díl seriálu vidělo 23. března 1,74 milionu diváků nad 15 let. V uplynulém týdnu sledovalo seriál 6. dubna 1 239 000 diváků starších 15 let a následující díl o dva dny později 1 158 000 dospělých diváků. „Průměrně sleduje každý díl našeho seriálu téměř 1,340 milionu diváků starších 15 let. Nyní postupně dochází ke stabilizaci diváků – seriál si už začal vytvářet své pevné divácké jádro,“ řekla mluvčí Primy Jana Malíková. „Seriál Rodinná pouta má velký divácký ohlas a jsme s ním spokojeni,“ dodala Malíková.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.