Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Dráhy zrušily výběr vydavatele časopisu

Redakce MAM21. 4. 2004

České dráhy zrušily po prvním kole výběr firmy, která bude vydavatelem jejich nového časopisu. Uvedla to Česká televize. Předseda dozorčí rady drah Vojtěch Kocourek to televizi zdůvodnil tím, že žádný z uchazečů nesplnil podmínky zadání. Dráhy by chtěly podle vedoucího tiskového oddělení ČD Zbyňka Honyse vyhlásit nový výběr vydavatele časopisu nejpozději do měsíce.
Dráhy plánovaly, že zakázku zadají bez výběrového řízení. Podle ČT předem oslovily šest firem, a to Metro, Inzertspoj, Grand Princ, Ringier, R.Media a Vltava-Labe-Press. Ty měly podle zadavatele dobré předpoklady splnit zakázku. Ostatní soutěžit nemohly. Z oslovených firem ale nikdo neuspěl.
Ve finále nakonec byly dvě firmy. “Jeden z uchazečů, nesplnil věcnou stránku a druhý nesplnil tu finanční,” řekl televizi Kocourek.
ČD chtějí vlastní časopis nabízet na některých nádražích a ve vybraných vlacích už od léta. S vybraným vydavatelem chtějí podepsat smlouvu na 20 let a poskytnou mu vlaky a nádraží pro distribuci časopisu. Na oplátku mít v časopisu zdarma čtyři stránky z 32 s vlastní reklamou a informacemi pro cestující. Vítěz by získal odbyt pro 40.000 výtisků barevného měsíčníku s placenou inzercí až do roku 2024. Podle ředitele drah Petra Kousala by náklady na vydávání časopisu měli zaplatit inzerenti.

×

Ředitel bauMax ČR a bauMax SR Ludwig Soukup končí

Starší článek

Soud: ČT musí zaplatit penále za pozdní platbu ČNTS

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více