TITULEK13: Deník Blick začal vycházet v miniverzi
Stále více evropských vydavatelství testuje menší formáty deníků, tzv. tabloidy. Ve Švýcarsku se Ringier rozhodl k paralelnímu vydávání velké i malé verze deníku Blick. Okolo 170 tisíc abonentů odebírá i nadále původní verzi, vložená poukázka jim ale umožňuje zajistit si i menší formát. Většina prodejních míst v německojazyčném Švýcarsku vede oba formáty, u 2500 novinových stánků je však už k mání jen nová verze.
Po několikatýdenní testovací fázi má vedení vydavatelského domu rozhodnout, zda plně přejde na malý formát listu. Ceny inzerce v této fázi nechce Ringier měnit. Pokud ale dojde k přechodu na tabloid, bude cena za milimetr prostoru nahrazena tzv. inzertními moduly. V září hodlá také regionální Basler Zeitung (Basilejský deník) udělat krok směrem k menšímu formátu, ovšem postupnými kroky.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?