Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČT bude vysílat spoty stran kandidujících do parlamentu EU

Redakce MAM22. 4. 2004

Česká televize bude před volbami do Evropského parlamentu vysílat předvolební spoty jednotlivých kandidujících stran. Na každou z 31 dosud zaregistrovaných politických stran, hnutí a koalic připadne 28 minut vysílacího času. Rozhodla o tom Rada ČT.
První volby do europarlamentu se v Česku uskuteční 11. a 12. června a lidé při nich zvolí 24 českých poslanců. Předvolební spoty bude veřejnoprávní televize vysílat od 26. května do 8. června denně s výjimkou nedělí v sedmdesátiminutových blocích. Bloky budou rozděleny do minutových a dvouminutových spotů; televize každý den odvysílá alespoň jeden spot každé z kandidujících stran.
Volební spoty bude vysílat program ČT1; v pracovních dnech od 16:05 do 17:15 hodin, v sobotu od 13:00 do 14:10 hodin. O pořadí, ve kterém se jednotlivé spoty budou vysílat, se rozhodne 23. května losováním.
První “kvalifikované odhady” výsledků voleb, které vypracuje společnost SC&C, odvysílá ČT 12. června po uzavření volebních místností, řekl dnes ČTK ředitel zpravodajství Zdeněk Šámal. Sčítání hlasů však podle Šámala začne současně ve všech zemích, v nichž se volby uskuteční, až 13. června večer. “Zveřejníme průzkumy, ale nebudeme moci průběžně dodávat to, co je vždycky charakteristické, to znamená (průběžné) výsledky sčítání,” řekl Šámal.
Další informace o dílčích výsledcích voleb bude veřejnoprávní televize podle Šámala vysílat průběžně během noci. Zveřejnění definitivních výsledků voleb Šámal očekává 14. června ráno. “Bude to v době, kdy normálně vysíláme Dobré ráno,” konstatoval. Ve “virtuálním studiu” se ČT poté bude zabývat výsledky hlasování v Česku i v celoevropském měřítku. “Už ráno počítáme s diskusí lídrů stran a seskupení, která se do parlamentu dostanou,” dodal Šámal.

×

STEM/MARK: Pětina Čechů je ochotná kvůli poplatkům změnit banku

Starší článek

Těžký život kabelových dobrodruhů

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více