Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČR bude mít na evropských satelitních televizích první reklamu

Redakce MAM2. 4. 2004

Zahraniční turisty bude k návštěvě České republiky poprvé v historii zvát velká televizní reklamní kampaň. Vysílat ji bude v dubnu a květnu téměř 1500krát pět celosvětových satelitních televizí ve svém evropském vysílání. “Předpokládá se, že reklamu zhlédne 150 milionů diváků,” řekl na dnešní tiskové konferenci ministr pro místní rozvoj Pavel Němec.
Výroba spotu a nákup reklamních časů na televizních stanicích CNN, BBC, Discovery, National Geographic a Eurosport stála milion eur, tedy asi 30 milionů korun. Prostředky poskytlo ministerstvo pro místní rozvoj. “Cílem spotu je přesvědčit, že dovolená v ČR je vždy pohodová a klidná,” řekl novinářům ředitel vládní agentury na podporu turistiky CzechTourism David Gladiš. Přípravě kampaně předcházela řada výzkumů a analýz, které podle něho ukázaly, že ČR je turisty vyhledávána právě pro pohodu a klid, kterou zde chtějí zažít.

×

Zemřel Alan Levy, šéfredaktor týdeníku The Prague Post

Starší článek

Nový časopis o bydlení Rezidence

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více