Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

České dráhy připravují časopis

Redakce MAM7. 4. 2004

České dráhy začínají připravovat časopis, který by měl fungovat na podobném principu jako deník Metro, uvedl internetový server Euro OnLine. Barevný magazín bude zdarma ve vlacích a na nádražích a měl by prozatím vycházet jednou za měsíc. Dráhy nyní hledají firmu, která by zajistila vydavatelský servis časopisu. Oslovily přes deset subjektů, mezi nimiž je podle Eura i vydavatelství Sanoma.
Euro upozorňuje, že ČD nevypsaly výběrové řízení, ačkoli jde o veřejnou zakázku. “Z předběžných kalkulací vyplynulo, že výše budoucího peněžitého závazku je v rozmezí, které je v zákoně o zadávání veřejných zakázek určující pro volbu formy zadání veřejné zakázky,” vysvětlil vedoucí tiskového oddělení ČD Zbyněk Honys. Seznam oslovených firem ale odmítl poskytnout s tím, že jde o obchodní tajemství.
Náklad měsíčníku by měl být zpočátku zhruba 40 tisíc výtisků, které lidé dostanou zdarma ve vybraných stanicích Českých drah a v některých vlacích. “Byli bychom rádi, kdyby se objevil v průběhu léta,” doplnil Honys. České dráhy prý nejsou investorem akce, pouze vytvářejí distribuční prostor. Investorem bude vybraný vítěz soutěže, dodal. Magazín by se měl zaplatit sám z příjmu za inzerci a reklamu.
V zahraničí zřejmě zatím podobný časopis neexistuje, poznamenalo Euro.

×

Mikoláš Černý odprodal podíl v agentuře PREVIA CR

Starší článek

Večerní podíl Novy minulý týden stoupl na 47 %, druhá ČT1

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více