Česká televize uvede první díl seriálu Místo nahoře

5. 4. 2004 12:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká televize v pondělí v premiéře uvede další ze svých původních seriálů. Černé barony na příštích 13 pondělků vystřídá seriál Místo nahoře režiséra Karla Smyczka, který popisuje příběhy několika rodin žijících v satelitním městečku, jejich problémy a vzájemné vztahy. Diváci uvidí mnoho známých hereckých tváří v čele s Ondřejem Vetchým, Miroslavem Táborským, Simonou Stašovou, Tomášem Hanákem a Jiřím Lábusem.
V „satelitu“ jsou domácnosti z obou pólů společnosti, podnikatelé s tučným kontem i lidé bojující s finanční tísní. „Místo nahoře je obrazně o tom, že pro každého člověka znamená to místo nahoře něco jiného. Diváky, doufám, seriál zaujme svými příběhy, nesenými hereckými výkony,“ řekl režisér Karel Smyczek, který kromě zavedených jmen pochválil za předvedené výkony i nastupující hereckou generaci.
První díl s názvem Příjezd představuje nové nájemníky, dva manželské páry. Hned po příjezdu musejí řešit problémy s bydlením, protože od realitní kanceláře koupili stejný dům. V netypické roli se zde podle Smyczka představí Tomáš Hanák jako podnikatel Rokyta, který se již v první části zaplétá do mileneckého vztahu se spolužačkou svého syna.
Seriály České televize dosahují pravidelně vysoké sledovanosti. Na první díl Černých baronů se v lednu dívalo 2,5 milionu dospělých diváků, tedy 52 procent těch, kteří v tu dobu sledovali televizi. Seriál přesto nedosáhl rekordní sledovanosti Nemocnice na kraji města po dvaceti letech. První část nemocnice viděly dokonce čtyři miliony lidí, v průměru každý ze třinácti dílů vidělo 3,3 milionu Čechů starších patnácti let.
Svůj původní seriál začala na konci března vysílat také Prima. Rodinná pouta se mají podle tvůrců zabývat mezilidskými vztahy z nejrůznějších úhlů pohledu a televize plánuje více než 100 dílů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.