Jako vůbec první developer vstoupila minulý týden společnost Central Group (CG) s reklamou na televizní obrazovku. Dvouměsíční jarní kampaň se sloganem „Největší výběr bytů“ je podle tiskové zprávy firmy zaměřena na budování image společnosti a na prodej bytů. Spojujícím symbolem kampaně je motýl, jenž provází nejen celý televizní spot, ale i další rekla-mu na billboardech, internetu a v tisku.
Kampaň vznikla v agentuře Lowe GGK, kterou si CG vybral v březnu jako vítěze tendru. Toho se účastnily rovněž agentury Ogilvy & Mather, Ledoborec, Tanagra a Comtech.
CG do té doby s žádnou reklamní agenturou nespolupracoval a většina jeho reklamní komunikace vznikala in-house. V roce 2003 investoval Central Group podle monitoringu A-Connectu do nákupu mediální plochy přes 25 mil. korun, z toho 21 milionů šlo do tiskové reklamy.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).