Central Group spustil kampaň

5. 4. 2004 08:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jako vůbec první developer vstoupila minulý týden společnost Central Group (CG) s reklamou na televizní obrazovku. Dvouměsíční jarní kampaň se sloganem „Největší výběr bytů“ je podle tiskové zprávy firmy zaměřena na budování image společnosti a na prodej bytů. Spojujícím symbolem kampaně je motýl, jenž provází nejen celý televizní spot, ale i další rekla-mu na billboardech, internetu a v tisku.
Kampaň vznikla v agentuře Lowe GGK, kterou si CG vybral v březnu jako vítěze tendru. Toho se účastnily rovněž agentury Ogilvy & Mather, Ledoborec, Tanagra a Comtech.
CG do té doby s žádnou reklamní agenturou nespolupracoval a většina jeho reklamní komunikace vznikala in-house. V roce 2003 investoval Central Group podle monitoringu A-Connectu do nákupu mediální plochy přes 25 mil. korun, z toho 21 milionů šlo do tiskové reklamy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.