Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Časopis DV Magazine je určen především filmovým profesionálům

Redakce MAM14. 4. 2004

Především filmovým profesionálům je určen časopis DV Magazine, jehož první číslo představilo vydavatelství Vogel Burda Communications. Na rozdíl od jiných titulů koncernu, které oslovují zejména počítačové nadšence, je nový čtvrtletník určen kameramanům, střihačům, animátorům, filmovým editorům a dalším technicky zaměřeným členům filmových a televizních štábů, pracovníkům produkčních, postprodukčních a reklamních firem.
“Předpokládáme zájem i ze strany režisérů, producentů a scenáristů. Náš časopis by měl být zajímavý také pro vyspělejší videoamatéry. Produkty digitálního videa, jehož zkratku má DV Magazine v logu, totiž dnes tvoří přes polovinu světové filmové produkce. Očekává se, že se jejich podíl bude i nadále zvyšovat,” řekl šéfredaktor nového periodika Dušan Spáčil.
Český DV Magazine o rozsahu 48 stran vznikl ve spolupráci s vydavatelskou společností CMP, která je vlastníkem licence a vydává titul stejného jména v USA. Domácí vydání obsahuje i materiály z americké edice, která má asi 60.000 předplatitelů. Část obsahu je tvořena články s obdobnou tematikou z českého a středoevropského prostředí.
Firma CMP a americký DV Magazine organizují veletrhy digitální techniky. Mají název DV Expo, konají se v Los Angeles a v New Yorku a jsou považovány za nejdůležitější setkání pracovníků z technických filmových profesí. Česká redakce DV Magazinu uspořádá podobný veletrh 21. a 22. září v Národním domě v Praze na Smíchově se záměrem oslovit celý středoevropský region.
Český DV Magazine bude na rozdíl od amerického originálu vybaven i CD (nebo DVD) s ukázkami filmových postupů a s videosoftwarem, bude stát 135 korun. Zájemcům se bude zasílat na základě předplatného. Více informací získají na internetové adrese www.dvmagazine.cz.
První číslo nabízí například článek o leteckých záběrech za pakatel a poradí, jaký notebook se nejvíce hodí pro práci střihače, animátora či obrazového editora v terénu. Prozradí také, že efektní vizuální triky nemusejí vždy znamenat díru ve filmovém rozpočtu. Čtenáři v něm naleznou i recenze softwaru, hardwaru a klasického filmařského vybavení, reportáže, profily zajímavých videotvůrců a rady profesionálů.

×

Druhý díl seriálu ČT Místo nahoře viděla pětina diváků

Starší článek

Syndikát novinářů požádal partnerské organizace o pomoc

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více