Raiffeisenbank vypsala tendr

26. 4. 2004 09:04

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Raiffeisenbank hledá novou fullservisovou reklamní agenturu. Ta bude pracovat rovněž pro Raiffeisen stavební spořitelnu. Podle informací M&M banka pozvala do tendru vedle svého stávajícího partnera Mark/BBDO agentury Ogilvy & Mather, Kaspen, Saatchi & Saatchi, Bates a Leo Burnett Advertising. Posledně jmenovaná agentura stále ještě pracuje pro konkurenční GE Capital, jež rovněž vypsala výběrové řízení na zajišťování reklamních služeb, se LBA také účastní. Vítěz, který by měl být oznámen do tří měsíců, bude pro Raiffeisenbank a Raiffeisen stavební spořitelnu zajišťovat vedle kreativního zpracování reklam také nákup médií.

-Jindřich Jirásek-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.