Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Televizní “válku” o postavení kamer ukončil hokejový svaz výkupem míst

Externí autor26. 4. 2004

Až těsně před začátkem šampionátu skončila “přestřelka” mezi organizačním výborem MS a Českou televizí, která zajišťuje přenosy. V podstatě až den před startem turnaje se s konečnou platností vyřešilo postavení hlavní kamery tak, aby záběry nebyly rušeny vstávajícími diváky.
“Dohodli jsme se na postavení všech kamer včetně hlavní. Naší prioritou bylo vždy zajistit maximální kvalitu přenosů,” uvedl mluvčí ČT Martin Krafl. Do poslední chvíle ale “hořel” mezi oběma stranami spor, který se ve finále zúžil na šéfa organizačního výboru MS Zbyňka Kusého a šéfredaktora sportovní redakce Otakara Černého a vrcholil vzájemnými osobními invektivami a odebráním akreditace Černému.
Ten už dřív pohrozil, že pokud nedojde k umístění kamer podle požadavků televize, nebude Česká televize přenosy z MS vysílat. “Chceme vysílat do 67 zemí světa kvalitní obrázky,” prohlásil před několika dny Černý s tím, že přenosy z finále české extraligy mezi Slavií a Zlínem jasně ukázaly, že původní postavení především hlavní kamery bylo naprosto nevyhovující.
Požadavek instalace podstavce, který by kameru zvedl o devadesát centimetrů, organizační výbor MS nejprve zamítl. Důvodem byla skutečnost, že poté by měli zakrytý výhled majitelé klubových sedadel, která patří v hale k nejdražším. Při prvním pokusu pracovníků televize podstavec pod kameru instalovat bez souhlasu organizačního výboru došlo dokonce k potyčce s ochrankou haly.
Omezený výhled by byl zhruba z dvaceti míst. “Pro nás je to trochu nepochopitelné. Od začátku měli tvůrci haly naše požadavky k dispozici včetně umístění i počtu kamer,” poznamenal Vladimír Drbohlav z redakce sportu ČT. V konečném řešení hokejový svaz vykoupil “postižená” místa v klubovém patře. Podle Kusého šlo o dvacet sedaček a finanční kompenzace se pohybovala v řádech několika miliónů korun.

Hospodářské noviny, 26. 4. 2004, autor: (žak)

×

České vinyly dobývají srdce dýdžejů

Starší článek

Železný: Policie by měla šetřit původ důkazu, který rozhodl o CME

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více