Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

O koupi filmového studia MGM má velký zájem i gigant Time Warner

Externí autor26. 4. 2004

O koupi legendárního hollywoodského studia Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) se kromě japonského koncernu Sony zajímá i společnost Time Warner. Napsal to americký list Wall Street Journal.
Time Warner zvažuje předložení nabídky, která by konkurovala nabídce Sony a jejích dvou investičních partnerů. Zdroje minulý čtvrtek uvedly, že jednání o prodeji MGM do rukou Sony jsou v pokročilé fázi.
Time Warner by nyní mohla obnovit svá vlastní jednání o spojení s MGM. Obě firmy vedly předběžné rozhovory o fúzi ke konci loňského roku.
Sony chce s investičními firmami Texas Pacific Group a Providence Equity Partners za MGM zaplatit zhruba pět miliard dolarů. MGM prodává 86letý miliardář Kirk Kerkorian, jehož firma Tracinda drží ve studiu 74 procent.
Rozhovory s MGM iniciovala Sony, která již má hollywoodská studia Sony Pictures. Japonci chtějí získat přístup k filmovému archívu MGM, který čítá více než 4000 filmů. Vedle série filmů o Jamesi Bondovi jsou zde například filmy o Růžovém panterovi a velký počet oscarových titulů. Archívy zajišťují stabilní příjmy z prodeje videokazet a DVD a z prodeje práv televizím.
Kerkorian koupil MGM v roce 1996 za 1,3 miliardy dolarů od pobočky krachující francouzské banky Crédit Lyonnais. Získal studio v době, kdy procházelo finančními potížemi a bylo dlouhá léta ve ztrátě. Nové vedení po akvizici zařídilo obrat k ziskovosti a koupí dalších firem rozšířilo archív.

HN, čtk, 26. 4. 2004

×

Média získají za reklamy spojené s MS v hokeji odhadem 500 mil. Kč

Starší článek

České vinyly dobývají srdce dýdžejů

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: AČRA MK

Konference Digimedia se přesouvá na září

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem

Mladí řidiči jsou na silnicích až 2,5 krát rizikovější. Každý pátý majitel auta ve věku 18 let způsobí nehodu. V kampani proti agresivitě za volantem proto…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Nestlé představuje přírodní kakao v kampani od MSL

Online komunikace zaměřená na tradiční i přírodní kakao poběží až do letošních Vánoc. Probíhá na Instagramu a blogu influencerky Markéty Marešové.
12. 4. 202112. 4. 2021
Média

Sportisimo pokračuje s mediální agenturou PHD

Mediální agentura PHD zajistí i v letošním roce nákup a plánování médií pro sportovní řetězec Sportisimo. Ten aktuálně expanduje a zároveň zvětšuje je svou…
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více