Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Média získají za reklamy spojené s MS v hokeji odhadem 500 mil. Kč

Externí autor26. 4. 2004

Výdaje firem na reklamu v médiích spojenou s mistrovstvím světa v ledním hokeji by se mohly pohybovat kolem 500 milionů korun, odhaduje Štěpán Wolde z firmy ARBOmedia, která prodává reklamní čas v České televizi.
“Šampionát bude v tomto směru jednou z nejsilnějších událostí v roce a promítne se i do růstu celkových letošních reklamních výdajů, i když ne o celou zmíněnou sumu. Firmy tolik peněz navíc na reklamu totiž nemají,” uvedl Wolde.
Mistrovství světa vedle částečného navýšení reklamních rozpočtů ovlivní i rozhodování podniků, kdy tyto peníze utratí. Celkové výdaje na reklamu v českých médiích by se letos měly podle ARBOmedia zvýšit o čtyři procenta na 17,04 miliardy korun. “Do veškerých marketingových aktivit by firmy v souvislosti s mistrovstvím mohly investovat přes miliardu korun,” míní Wolde.
Zhruba polovina výdajů na mediální reklamu půjde do televize, která šampionát přenáší a nejlépe zprostředkovává emoce, na kterých reklama spojená s hokejem hodně stojí. Asi 35 procent získá tisk a zbytek se rozdělí ostatní média.
Vzhledem k tomu, že mistrovství přestává být sportovní a mění se v tuzemsku spíš ve společenskou událost, stává se reklamní příležitostí pro velmi široké spektrum výrobců. “Jsou to samozřejmě všechny ty mužské produkty jako auta či piva, ale i spousta dalších, které lze s hokejem spojit, například potraviny nebo drogistické zboží,” uvedl Wolde.
Generálním partnerem mistrovství je automobilka Škoda Auto, která tuto úlohu plní pravidelně od roku 1993 a smlouvu má podepsanou do roku 2007. “Hokej si firma vybrala pro sponzorství, protože je to dynamická týmová hra, což odpovídá krédu značky,” uvedl Jaroslav Černý z oddělení komunikace Škody. Peníze, které firma do sponzoringu vkládá, neupřesnil.
V případě firmy Bauhaus je sponzorování mistrovství světa v hokeji koncernovou záležitostí, nikoliv pouze záležitostí české pobočky. Odkaz na MS obsahuje billboardová kampaň společnosti. Bauhaus chystá i televizní reklamu v rámci přímých přenosů hokejových zápasů se speciální nabídkou výrobků a jeho zákazníci se mohou zúčastnit soutěže o vstupenky na šampionát. V samotných halách narazí fanoušci na informační stánky řetězce, reklamy na mantinelech a reklamní spoty, řekl Tomáš Hanzlík z Bauhausu.
Společnost Zepter International je oficiálním sponzorem mistrovství světa v ledním hokeji již po sedmé. “Podle posledních průzkumů společnosti Infront Sport and Media, která poskytuje servis Mezinárodní hokejové federaci, sleduje v posledních letech zápasy mistrovství světa na 560 milionů diváků,” uvedla PR manažerka společnosti Věra Štefánková. Během letošního šampionátu chce o sobě firma dát vědět například stánky v halách, spoty, reklamou na mantinelech a dresech a helmách sponzorovaných týmů.

×

V čele domácí hitparády je opět Babylon Jaromíra Nohavici

Starší článek

O koupi filmového studia MGM má velký zájem i gigant Time Warner

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více