Bezplatný list U-Express vyšel ve Vídni naposledy

1. 4. 2004 10:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tři roky po zahájení distribuce prvního bezplatného deníku pod názvem U-Express vyšlo 31. března v rakouské metropoli na 16 stranách poslední číslo tohoto oblíbeného listu. Vydavatel, společnost Mediaprint, tento krok odůvodnil vyššími náklady na výrobu novin.
„Držíte poslední výtisk U-Expressu. (…) Kvalitu, na kterou jsou naši čtenáři zvyklí, nemůžeme udržet kvůli neustále stoupajícím nákladům,“ uvedl vydavatel v středečním vydání. Ukončení vydávání listu se rozhodl upřednostnit před nižší kvalitou obsahu. Podle údajů vydavatele náklad deníku v posledním období činil 228 000 kusů.
List byl bezplatně k dispozici ve zvláštních stojanech na stanicích metra. Vedle zpráv z politiky, kultury a sportu informoval i o různých kuriozitách. Nedílnou součástí každého vydání byl také obrázek spoře oblečené dívky a horoskop.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.