Bertelsmann hledá akvizice

6. 4. 2004 14:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální kolos Bertelsmann minulý týden oznámil, že začne zkoumat mezinárodní trh kvůli případným akvizicím. V následujících třech letech na ně vyčlení 2 mld. eur. Peníze by mohly být investovány například na britském televizním trhu, kde Bertelsmann jedná o sloučení komerční televize Channel Five s větším partnerem. Pátá největší mediální společnost na světě (měřeno ročním obratem) se fúzemi snaží povzbudit svůj růst poté, co loňský čistý zisk klesl na 154 mil. eur oproti 928 mil. eur v roce 2002.

-tw-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.