Beckham se brání

13. 4. 2004 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Beckham se brání
Fotbalista David Beckham hodlá žalovat ruského výrobce ginu značky Manchester Gin, který neoprávněně používá pro svou reklamu sportovcovu fotografii a jméno. Vedle problémů se zneužíváním „značky David Beckham“ musí ovšem manažer nejslavnějšího evropského fotbalisty uklidňovat také znervóznělé oficiální sponzory, kteří se vzrůstajícím strachem sledují dění kolem údajné Beckhamovy nevěry. Britské bulvární listy přinesly před dvěma týdny informaci, že Beckham měl poměr se svojí bývalou asistentkou, což ovšem fotbalista i jeho manželka Victoria popírají. Beckhamovi jsou momentálně vedoucí marketingovou ikonou světa pop kultury a černým koněm řady velkých světových značek.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.