Anglická liga vydělá na vysílacích právech v cizině miliardy

13. 4. 2004 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Fotbalová Premier League se těší mimořádné popularitě nejen v Anglii, ale i v zahraničí. Svědčí o tom částka, za kterou její vedení zpeněžilo vysílací práva v ostatních zemích světa. Podle listu The Observer získá prodejem práv na příští tři roky 461 milionů dolarů (asi 13 miliard korun).
Částka představuje padesátiprocentní nárůst oproti roku 2001, kdy se prodávala práva na období 2001-2004. Mluvčí Premier League zatím odmítl čísla uvedená v deníku potvrdit. „Dokud nejsou uzavřena všechna jednání, nic k tomu neřekneme,“ citovala mluvčího agentura Reuter.
Podle Observeru je už většina jednání uzavřených, hlavně v oblastech, kde je Premier League nejpopulárnější, jako například v Asii. Podpis ještě chybí na některých smlouvách v Evropě a v Severní Americe.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.