Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Americká mediální skupina Time Warner zvýšila čtvrtletní zisk

Redakce MAM29. 4. 2004

Mediální gigant Time Warner Inc. zvýšil v prvním čtvrtletí čistý zisk na 961 milionů dolarů z 396 milionů za stejné období před rokem. Ve výsledku se mimo jiné odrazil prodej hudební divize.
Čtvrtletní tržby Time Warner se zvýšily o devět procent na 10,1 miliardy dolarů. Skupina zahrnuje mediální podnik Time Inc., filmová studia Warner Bros. a kabelovou společnost Time Warner Cable.
Výsledky byly výrazně lepší ve většině podniků skupiny. Provozní zisk před započtením vlivu odpisů a devizových kurzů se ve filmové divizi zvýšil o 70 procent, u kabelových a televizních sítí Time Warner tento zisk vzrostl o 47 procent. Ztráty v internetové AOL se meziročně snížily.
Zisk skupiny překvapil analytiky na Wall Street. Akcie Time Warner proto v elektronickém systému obchodování po zveřejnění výsledku vzrostly o čtyři procenta. Podle některých analytiků společnost takový výsledek nepředvedla od svého spojení s America Online z roku 2001.
Skupina během čtvrtletí pokračovala ve snižování dluhu, což zvýšilo spekulace, že by se mohla pokusit koupit firmu Adelphia Communications Corp. nebo filmová studia Metro-Goldwyn-Mayer.
Bez započtení prodeje hudební divize a změn v účetních postupech společnost vykázala zisk 712 milionů dolarů, což dělá 15 centů na akcii. Analytici přitom v tomto porovnání očekávali na akcii zisk devíti centů.
Stále ale není jasné, zda má Time Warner za sebou potíže, které skupinu provázejí od spojení s AOL, v níž federální úřady ještě prověřují účetnictví. Skupině hrozí, že kvůli tomu bude muset od určité doby přepočítat výsledky.

×

Reader’s Digest vytvořil po ztrátě zisk

Starší článek

Maďarský Westel změní jméno na T-Mobile

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více