Americká asociace Interactive Advertising Bureau (IAB) vstoupila na trh v ČR
Americká asociace Interactive Advertising Bureau (IAB) vstoupila na trh v ČR Hlavním cílem asociace je podpora dalšího rozvoje interaktivní komunikace prostřednictvím internetu, mobilních telefonů a dalších interaktivních prostředků, který je společným zájmem poskytovatelů i uživatelů těchto služeb. Pobočka je společným projektem IAB z USA a tuzemských partnerů.
IAB je garantem a metodickým dozorem pro nové, již komplexní výzkumy v ČR. Půjde například o IAB panelový výzkum, poskytující data jak za média tak za reklamy a reklamní plochy, srovnatelný rozsahem s peoplemetrovými projekty v segmentu TV, IAB kontinuální týdenní omnibusy, jejichž součástí bude i znalost probihajicich reklamnich kampani. Dál by mělo jít i o IAB monitoring reklamy a IAB audit objemu interaktivni inzerce.
Další oblastí aktivit bude školení v oblasti metodiky internetového mediálního výzkumu, monitoringu kampaní a tzv. post buy analýzy.
Chystají se i soutěže a připravuje se vyhlášení soutěže o nejlepší kreativní řešení interaktivní reklamní kampaně.
-zem-