Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Americká asociace Interactive Advertising Bureau (IAB) vstoupila na trh v ČR

Redakce MAM1. 4. 2004

Americká asociace Interactive Advertising Bureau (IAB) vstoupila na trh v ČR Hlavním cílem asociace je podpora dalšího rozvoje interaktivní komunikace prostřednictvím internetu, mobilních telefonů a dalších interaktivních prostředků, který je společným zájmem poskytovatelů i uživatelů těchto služeb. Pobočka je společným projektem IAB z USA a tuzemských partnerů.
IAB je garantem a metodickým dozorem pro nové, již komplexní výzkumy v ČR. Půjde například o IAB panelový výzkum, poskytující data jak za média tak za reklamy a reklamní plochy, srovnatelný rozsahem s peoplemetrovými projekty v segmentu TV, IAB kontinuální týdenní omnibusy, jejichž součástí bude i znalost probihajicich reklamnich kampani. Dál by mělo jít i o IAB monitoring reklamy a IAB audit objemu interaktivni inzerce.
Další oblastí aktivit bude školení v oblasti metodiky internetového mediálního výzkumu, monitoringu kampaní a tzv. post buy analýzy.
Chystají se i soutěže a připravuje se vyhlášení soutěže o nejlepší kreativní řešení interaktivní reklamní kampaně.

-zem-

×

Každý druhý dospělý Čech má ve své peněžence platební kartu Visa

Starší článek

Magazín Sama doma se vrací

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více