Americká asociace Interactive Advertising Bureau (IAB) vstoupila na trh v ČR

1. 4. 2004 10:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Americká asociace Interactive Advertising Bureau (IAB) vstoupila na trh v ČR Hlavním cílem asociace je podpora dalšího rozvoje interaktivní komunikace prostřednictvím internetu, mobilních telefonů a dalších interaktivních prostředků, který je společným zájmem poskytovatelů i uživatelů těchto služeb. Pobočka je společným projektem IAB z USA a tuzemských partnerů.
IAB je garantem a metodickým dozorem pro nové, již komplexní výzkumy v ČR. Půjde například o IAB panelový výzkum, poskytující data jak za média tak za reklamy a reklamní plochy, srovnatelný rozsahem s peoplemetrovými projekty v segmentu TV, IAB kontinuální týdenní omnibusy, jejichž součástí bude i znalost probihajicich reklamnich kampani. Dál by mělo jít i o IAB monitoring reklamy a IAB audit objemu interaktivni inzerce.
Další oblastí aktivit bude školení v oblasti metodiky internetového mediálního výzkumu, monitoringu kampaní a tzv. post buy analýzy.
Chystají se i soutěže a připravuje se vyhlášení soutěže o nejlepší kreativní řešení interaktivní reklamní kampaně.

-zem-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.