zrcadlo
V rámci doprovodného programu veletrhu Reklama, Polygraf 2004 uspořádala agentura Interactive House za podpory zástupců významných serverů a mediálních agentur diskusní fórum na téma „Obchodování s interaktivní reklamou – trendy a praxe“.
Nejnovější zprávy od managing directora iAudit International Martina Smrže vyzvěděla obchodní ředitelka Centrum.cz Eva Pancová.
V kuloárech si chvilku na kus řeči našli account manažer MediaCom Interactive Milan Beneda a sales manažerka Seznam.cz Zdeňka Tučková.
Pod moderátorskou taktovkou Karla Jaruška o vyhlídkách internetu diskutovali (zleva) Tomáš Kapalín, Tomáš Jankůj, Marek Adamčík, Eva Pancová, Milan Beneda, Petr Stuchlík, Jan Fahoun a Tomáš Řehák.
Obchodní ředitel Atlas.cz Marek Adamčík zamyšleně poslouchá komentář ředitele internetových prodejů ARBOmedia Tomáše Jankůje.
S polečnost Sun Events, jež se zabývá sportovním marketingem, uspořádala v sobotu squashový turnaj ve sportovním areálu Blue Orange v Praze-Letňanech. Sportovní výkony zúčastněných byly na vysoké úrovni.
Zleva druhý Pavel Beran z D.A.S., uprostřed vítěz Pavel Kalina a vpravo bronzový, podnikatel Jiří Malík.
Zleva třetí Karolína Hulová ze Siemensu, uprostřed vítězná Barbora Langová z D.A.S. a vpravo druhá Agáta Kratochvílová z CEA.
Dne 11. března 2004 proběhla v pražském klubu Akropolis soutěž Best Creative 2003, kde se hodnotily nejlepší návrhy pohlednic na téma fata morgana.
Předávání 1. ceny hlavní kategorie A – Komerční pohlednice realizované v síti Boomerang Media za loňský rok: Klára Kynosová (BM), Daniel Barter (OM + ADC), Diana Kobzanová a Saša Rašilov.
Zleva Jiří Šebek, zástupce Greenpeace, Klára Kynosová, managing director Boomerang Media, a Radek Krásný, media planner Universal McCann.
Kobzanová a Rašilov u hlavního vizuálu soutěže pro rok 2003.
Zleva Martin Klofanda, Atlas, Jana Červenková, Ledoborec, a Jana Švamberková, sales executive Boomerang Media.
Zleva: Vilém Rubeš, creative director Tanagry, Daniel Barter, group creative director Ogilvy & Mather a předseda Art Director’s Clubu.
Zleva Radek Krásný a Bronislav Matyšek, brand manager Axe, Unilever ČR.
Roman Zavadil, bývalý ředitel Vizeum ČR, a Barbora Růžková, SSL ČR.
Podobné zprávy


Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News


Knowlimits se stává největší agenturou na trhu


Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

