zrcadlo
Společnost Computer Press tradičně vyhlásila výroční ceny Nejlepší produkty 2003, které udělují redakce časopisů vydavatelství. Ceny byly předány v restauraci La Bodeguita del Medio.
Předseda představenstva Computer Press Jiří Hlavenka si s ředitelem divize interní a externí komunikace eBanky Pavlem Makovským a s Jitkou Cívkovou z Computer Press vychutnávali příjemnou atmosféru restaurace La Bodeguita.
Martin Balahar, jednatel CD Projektu, neustále vyhledával přítomnost milých žen. V tomto případě ji našel u Báry Veselé, PR manažerky společnosti Cenega.
Šéfredaktor časopisu Computer Richard Sláma řádně rozesmál Sašu Polákovou, produktovou manažerku časopisu Osobní finance.
Společnost MIP Praha uspořádala v pražském Duplexu doslova megasignmakingový večírek, spojený s předáním ceny soutěže Duhový paprsek.
Ředitel společnosti Atelier Spektrum Michal Dvořák přišel na party Duhového paprsku sice o něco později, ale zato v doprovodu své přítelkyně Hanky.
Jan Oboda, jednatel společnosti Ferona Thyssen Plasticsa, měl připravenou i speciální cenu pro Dominika Langa za práci nazvanou Povodeň.
Martin Bezouška, kreativní ředitel mezinárodní reklamní agentury Publicis, přerušil rodinnou oslavu jen proto, aby mohl předat cenu. Předtím však pohovořil s ředitelem OMV ČR Karlem Slepickou o autech, věrnostních programech a samozřejmě i reklamě.
Patřičnou radost dal najevo po vyhlášení ředitel Atelier Spektra Michal Dvořák. Vpravo přihlíží David Hlaváč, obchodní ředitel HSW Signall.
V klubu Abaton předávala Asociace třídimenzionální reklamy své ceny pojmenované Hvězda třídimenzionální reklamy. Moderátorem večera byl Karel Greif ze společnosti Felber, Kristofori & Greif a celé předávání bylo vedeno v neformální rovině. To umocnila i přítomnost dvou kulturistek-hostesek na pódiu.
Roman Čadek, ředitel společnosti Elasto Form Bohemia, přihlíží rozhovoru Lenky Jahodové, výkonné tajemnice A3DR, s jednatelem Dago APC Danielem Jesenským.
Druhé místo v kategorii A za pivní tácky na pivo Kozel přišla převzít Nikol Rolčíková, asistentka key account managera ze společnosti Imi Partner.
První cenu pro společnost Nestlé, která přihlásila své práce do soutěže sama, přišla převzít Alena Vosátková, specialistka POS z Nestlé.
Cenu sympatie a veřejnosti převzal z rukou ředitele Auto Palace Spořilov obchodní ředitel Daniel Brýdl ze společnosti Story design, zabývající se designem a výrobou reklamy v místě prodeje.
Podobné zprávy
Dove se snaží vrátit dívkám sebevědomí, bojuje proti retuši

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize
Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe
