Regie Radio Music plánuje pro cílové skupiny přece jenom lépe v rádiích než v kině. Předpremiéra filmu Lidská skvrna, na kterou RRM pozvalo 25. února své klienty a partnery do Slovanského domu, se moc nelíbila. I když… nikdo před následující recepcí ze sálu neodešel.
Michal Beran z RRM, Martin Nováček z OMD a Regína Sehnalová z agentury MindShare.
Jana Hladíková a Jan Heřmanský z Mediaedge:cia.
Karolína Bartešová a Pavel Štava z agentury OMD s Petrem Čalounem z RRM.
Prezident Regie Radio Music Michel Fleischmann se svým obchodním ředitelem Martinem Konrádem a Jiřím Lichým z BPM.
Pravidelná večerní diskuse o médiích s názvem „Mediální bubáci pro všední den“ se jako tradičně uskutečnila v klubu Avion. Tentokrát se hovořilo o odpovědnosti médií a novinářů.
Účastníky panelu byli filozof Václav Bělohradský, novinářka Petra Procházková, literární vědec Jan Jařab a historik Zdeněk Beneš. Diskusi moderoval Jan Jirák.
Václav Bělohradský považuje za zajímavé, že české deníky jsou v rukou zahraničních provinčních vydavatelů.
Petra Procházková upozornila, že české deníky měří svůj úspěch jenom podle prodejnosti a že naší společnosti chybí prestižní deník.
Z obecenstva se do diskuse zapojil také Michal Horáček.
Příjemné prostředí v klubu Avion bylo opět zaplněno.