zrcadlo

1. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Regie Radio Music plánuje pro cílové skupiny přece jenom lépe v rádiích než v kině. Předpremiéra filmu Lidská skvrna, na kterou RRM pozvalo 25. února své klienty a partnery do Slovanského domu, se moc nelíbila. I když… nikdo před následující recepcí ze sálu neodešel.


31_rrm01.jpg ()
Michal Beran z RRM, Martin Nováček z OMD a Regína Sehnalová z agentury MindShare.


31_rrm02.jpg ()
Jana Hladíková a Jan Heřmanský z Mediaedge:cia.


31_rrm05.jpg ()
Karolína Bartešová a Pavel Štava z agentury OMD s Petrem Čalounem z RRM.


31_rrm03.jpg ()
Prezident Regie Radio Music Michel Fleischmann se svým obchodním ředitelem Martinem Konrádem a Jiřím Lichým z BPM.


Pravidelná večerní diskuse o médiích s názvem „Mediální bubáci pro všední den“ se jako tradičně uskutečnila v klubu Avion. Tentokrát se hovořilo o odpovědnosti médií a novinářů.


31_bubaci0054.jpg ()
Účastníky panelu byli filozof Václav Bělohradský, novinářka Petra Procházková, literární vědec Jan Jařab a historik Zdeněk Beneš. Diskusi moderoval Jan Jirák.


31_bubaci0022.jpg ()
Václav Bělohradský považuje za zajímavé, že české deníky jsou v rukou zahraničních provinčních vydavatelů.


31_bubaci0034.jpg ()
Petra Procházková upozornila, že české deníky měří svůj úspěch jenom podle prodejnosti a že naší společnosti chybí prestižní deník.


31_bubaci0058.jpg ()
Z obecenstva se do diskuse zapojil také Michal Horáček.


31_bubaci0038.jpg ()
Příjemné prostředí v klubu Avion bylo opět zaplněno.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.