Zlato za promo kampaň Novy na film Indiana Jones
Promo kampaň televize Nova “Indiana Jones v pražském metru a valící se koule“ k filmu Indiana Jones – získala nejvyšší ocenění v kategorii „Best film promo“ na festivalu PROMAX&BDA Europe 2004.
„Je to neuvěřitelně krásný pocit, přebírat si zlatou sošku na tak prestižním festivalu a v tak silné konkurenci. Tahle cena je ale cenou pro celý tým lidí, který na kampani pracoval. Po návratu do Prahy to všichni společně určitě oslavíme,“ řekla po převzetí ceny v Římě Jana Nemethová, šéfredaktorka self promotion TV Nova.
Promo kampaň byla připravena k podpoře televizní premiéry k filmu „Indiana Jones“. Její natáčení trvalo 4 dny, točilo se vždy v nočních hodinách v prostorách zastávky metra B Vysočanská a kromě hlavního hrdiny a valící se koule v něm hrálo dalších 15 civilistů. Režisérem spotu je Karel Janák.
Mezi pěti finalisty v kategorii „Best film promo“ byly dále tyto televizní kanály: KANAL A, (Slovinsko), Calle 13Spain, (Španělsko), Disney Channel Italia, (Itálie) a Premiere Fernsehen GmbH&CoKG, (Německo).
Kampaně TV Nova byly na festivalech PROMAX&BDA úspěšné i v minulosti.
V roce 2002 tato stanice získala zlato za kampaň k filmu Titanic a o rok později stříbro za kampaň k filmu Den nezávislosti.
-zem-