WPP předpovídá reklamní růst

8. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: WPP předpovídá reklamní růst
Technologické pokroky a síla americké ekonomiky poženou reklamní trh kupředu, říká WPP, třetí největší komunikační společnost na světě. Oživení trhu, které nastalo celosvětově ve druhé polovině minulého roku, bude pokračovat i v roce 2004. Pomohou tomu olympiáda v Aténách, evropský fotbalový šampionát i americké prezidentské volby. „Prezident Bush chce být znovuzvolen a pokusí se pokračovat v povzbuzování domácí ekonomiky zvýšenými vládními výdaji,“ píše britský deník Times.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.