Walmark získal značku Proenzi

1. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Walmark získal značku Proenzi

Severomoravský potravinářský gigant Walmark koupil značku Proenzi. Stejně jako její dosavadní majitel, česko-kanadská společnost Biopol GN, pod ní bude vyrábět kloubní preparáty. „Výrobu budeme zajišťovat sami,“ řekla M&M Alena Trtíková z Walmarku. Ten vedle široké škály nápojů vyrábí vitaminy a doplňky zdravé výživy. Biopol GN vložil do nákupu reklamní plochy v médiích pro Proenzi v roce 2003 podle A-Connectu přes 46 mil. Kč a na trhu kloubních preparátů je značka číslem dvě. Walmark hodlá investice do propagace Proenzi ještě navýšit. Firma si také ponechala pro Proenzi dosavadní reklamní agenturu Mediarex Communication & Consulting.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.